Alpha-plus

بالاترین طول موج موجود

755nm/808nm/1064nm

Alpha-plus

نقطه کانونی بیشتر

حداکثر اندازه نقطه 15 * 35 میلی متر مربع

Alpha-plus

صفحه نمایش بزرگتر

صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی

Alpha-plus

نمایشگر هندپیس

OLED نمایش اپلیکاتور هندپیس

Alpha-plus

دارای مجوز و استاندارد

دارای مجوز از سازمان بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دارای استاندارد ISO 9001 برای ششمین سال متوالی

Alpha-plus-icon-3

سیستم جدید و حرفه ای

سیستم های حرفه ای و زیبایی شناسی

اندازه نقطه کانونی بزرگ

اندازه کانونی بزرگ باعث نفوذ عمیق‌تر لیزر به پوست می شود و درمان موهای زائد سریع‌تر انجام می‌شود.

سیستم خنک کننده کمپرسور برای خنک سازی سریع

کمپرسور درجه صنعتی فقط 4 ثانیه طول می کشد تا تا دمای 4 درجه سانتیگراد خنک شود. دما در 4 درجه سانتیگراد حتی در هنگام عکسبرداری با انرژی لیزر بالا ثابت است. این امر محافظت عالی تر از پوست و تجربه راحت تری را برای بیمار تضمین می کند.

سیستم هوشمند مانیتورینگ دما

یک سنسور دمای PT100 با دقت بالا با استفاده از یک الگوریتم PID که دمای کریستال یاقوت کبود را کنترل می‌کند و دمای 4 درجه سانتیگراد را ثابت نگه می‌دارد، در اپلیکاتور تعبیه شده است.

فیلتر دو برابر، حفاظت دو برابر

هومن پویا آلفا پلاس مجهز به سیستم پیشرفته تصفیه آب دو مرحله ای است. مرحله اول از پنبه PP برای فیلتر کردن ناخالصی ها و جلوگیری از انسداد لیزر استفاده می کند، مرحله دوم از رزین برای فیلتر کردن یون های فلزی استفاده می کند و از خوردگی لیزر داخلی جلوگیری می کند و عمر سیستم را طولانی تر می کند.

دستگاه لیزر تیتانیوم 1200 و 1600 وات


دستگاه لیزر تیتانیوم پرفروش ترین دستگاه های لیزر موهای زائد در دنیا می باشد. در روند تولید این دستگاه سعی ما بر این بوده تا از رویکردهای جدیدی  که موجب ارتقا کیفیت و کارایی محصول نسبت به دستگاه های قدیمی می شود استفاده شود. استفاده از این دستگاه به دلیل داشتن توان متناسب (1600W) زمان رسیدن به نتیجه مطلوب در حذف موهای زائد را کاهش می دهد.این دستگاه به دلیل دارا بودن چیلر کمپرسوری دارای خنک کنندگی بسیار قوی می باشد که از هرگونه سوختگی پوست جلوگیری می کند. دستگاه لیزر هارمونی تنها دستگاه دارای سیستم کنترل هوشمند محافظ لیزربار می باشد که موجب افزایش طول عمر آن می گردد.

سیستم خنک کننده جدید

این دستگاه دارای دو فیلتر آب و یون فیلتر می باشد. فیلتر آب با حذف ناخالصی ها و ذرات از آب مورد استفاده برای خنک کردن چیلر دستگاه لیزر، طول غمر دستگاه را افزایش داده و عملکرد و کارایی آن را حفظ می کند، فیلتر سالم دستگاه نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه لیزر می شود، بلکه کیفیت خروجی را تضمین می کند.

پمپ آب دستگاه لیزر آلفا پلاس یک پمپ ایتالیایی  با برند Fluid-O-Tech می باشد، این پمپ دارای توان 200 وات و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به سایر پمپ ها می باشد.

parallax background

تامین کننده هندپیس های پیشرفته و درجه یک


دستگاه لیزر تیتانیوم تک هندپیس با به‌کارگیری همزمان، مؤثرترین طول‌موج‌های رفع موهای زائد (۷۵0، ۸۱۰ و ۱۰۶۴ نانومتر)، یکی از بهترین دستگاه های لیزر است. این لیزر با دارا بودن اندازه لکه (Spot Size) بسیار بزرگ، سطح وسیعی از پوست را در هر پالس، پوشش می‌دهد. این قابلیت باعث کاهش 40 درصدی طول دوره درمان و هزینه های آن می‌شود.


مطالعه بیشتر

جدیدترین تکنولوژی


در حال حاضر لیزر بار کوهرنت آمریکا یکی از معتبرترین لیزر بارهای موجود در بازار می باشد،  این لیزربار متعلق به یک شرکت امریکایی است که از کیفیت فوق العاده عالی، عمر بالا، قابلیت ساپورت تا توان حداکثر 3000 وات را دارد. این لیزر بار دارای 3 طول موج متفاوت اعم از 755 نانومتر معروف به الکساندرایت، 808 نانومتر معروف به دایود و 1064 معروف به ان دیاگ می باشد.


اگر به دنبال دستگاهی با سابقه و پروفروش، کیفیت و طول عمر بالا برای کلینیک خود هستید پیشنهاد ما به شما دستگاه لیزر تیتانیوم است.

هندپیس فوق العاده وارداتی

 

 

هندپیس دستگاه لیزر تیتانیوم، دارای اندازه لکه (Spot Size) 15×35 میلی متر مربع است که در هر شات، محدوده بزرگی از پوست صورت و بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این امر باعث می‌شود تا روند طول درمان، به مراتب کاهش یابد.

ویژگی های متمایز:

  1. مناسب برای انواع تیپ های پوستی
  2. امکان ساخت فایل برای هر مراجعه کننده به صورت جداگانه
  3. تابش همزمان سه طول در هر شات
  4. مجهز به سیستم کنترل هوشمند محافظ لیزربار
  5. کاهش زمان درمان به دلیل دارا بودن اسپات سایز بزرگ
  6. دارای سیستم  خنک کنندگی کمپرسوری داخلی 
  7. دارای کولینگ ثانویه جهت افزایش خنک کنندگی
  8. خاصیت روشن کنندگی پوست
  9. دارای سیستم عامل اندروید و کنترل از راه دور
  10. مجهز به فیلترهای تصفیه آب
  11. سیستم هوشمند بروزرسانی
  12. کاربری ساده و راحت
  13. کاهش 90 درصدی موهای زائد